How to create Pettson och Findus

Är man totalt stämplad som lärarnörd när man surfar runt på lektion.se och skogsreflexen.nu för att hitta roliga aktivteter och intressanta övningar för framtida elever?

Ehh... ja.

På fredag ska jag hälsa på mina fd kollegor och alla "mina" barn och det ska bli jättekul. Har dessutom lovat Martin att ta med mig godis och film (That 70th´s show) så det är väl bäst att jag gör det så att han blir nöjd och glad. Han skulle tydligen sitta inomhus och kolla på när barnen lekte ute i regnet. Nu vet jag att han inte gör det för han är lekledare av den högre graden men jag fattar vad han menar.

Ska nog köpa honom en påse gott och blandat i alla fall, något måste han ju trösta sig med nu när vi inte är kollegor längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback