KaLaS

Moneybrother var helt okej, inte ett band jag lyssnat sönder precis men jag kände igen ett par låtar i alla fall. Längst fram stod vi i alla fall (blivande pedagoger vet hur man ska bete sig för att få de bästa platserna...) och skrattade oss fördärvade till spexen, människan-som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-han-heter-men-har-varit-med-i-Parlamentet och åt oss själva.

Inte bästa platsen för min nacke eftersom man fick kolla uppåt för att se något men det gick ändå. Ska det vara så ska det vara ordentligt.

Kom hem rätt skapligt inatt, tog första bussen hem med alla gratispennor jag snott åt mig och nu väntar föreläsningar mellan 11 och 17. Så... ja jag måste springa.

Hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback