Magsår

Sovit gott i natt trots att grannen hade fest och att katten ansåg att plastpåsarna med kläder som jag lämnat på golvet var extra roliga klockan halv två mitt i natten.

Kan ha att göra med att jag slapp mardrömmar om begreppstentan som jag har haft ett par nätter nu. Jag vet, det är inte normalt men jag är van vid att vara förberedd på saker och ting. Drömde att jag gick in i en sal (som mer såg ut som en hotell lobby av någon anledning) där jag skulle ha ett seminarium (med andra ord=exemination som du i stort sett klarar av bara du pratar om nästan vad som helst) och då stod "tentatanter" där och sa att vi var tvungna att ha tentan då istället för att vi inte skulle hinna veckan efter.

Panik.

Jaja, nu ska jag fixa mig och springa en snabbis på stan. Sen ska jag PLUGGA och dansa i eftermiddag. Sista VFU- dagen i morgon på ett tag och det känns surt. Vill inte tillbaka till min egen skola. VILL INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback