Nä va träligt döh

Klockan 17.30 ska jag infinna mig på träningsplacet lite längre bort för rundvisning och träningspass. Ska bli skönt att börja träna igen, det var ett tag sen jag hade tid att gå på gym/pass eftersom jag jobbade dygnet runt och när jag inte jobbade så hade jag hästen. Nu jobbar jag inte och har tyvärr inte hästen mer än de gånger jag hinner åka till Vadstena (vilket inte är tillräckligt mycket när man är van vid att vara i stallet nästan dagligen) så nu känns det som om det passar.

Vet dessutom att om jag har en sak till att anpassa mig efter så effektiviserar jag mitt pluggande. Dessutom älskar jag att träna även om det är jobbigt. Faktum är att det ska vara jobbigt, det ska kännas.

Skulle jag inte kunna gå efter passet ikväll så är det inte så farligt. Krypavstånd hem.

Sen måste jag sluta säga na (istället för henne) och träligt. Plus att jag och J måste sluta svära och J måste sluta säga "skit" om allt. Det är vad vi har kommit fram till idag ungefär. Kreativt må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback