Ta det sansat för min egen skull

Har hunnit med frukost med föräldrarna, hästen, färgat håret på mormor, ätit lunch med brorsan, fikat hos Jonna och nu ska jag plugga. Eller ja, jag ska läsa en del och sedan umgås med familjen för det är faktiskt därför jag är hemma också.

Sova-trött just nu men det ska jag råda bot på. Promenad i Skeppstaskogen med Nisse kanske eftersom Kalle numera är för gammal för längre promenader eller något annat mysigt.

Åh förresten, jag har en skrivare nu! Vet bara inte om den fungerar eftersom jag inte har provat att koppla in den. Jag tycker inte om staden Motala men jag tycker om Claes Ohlssons i Motala för där finns det åtminstone skrivare till skillnad från i Norrköping.

Svammel, yes box men så är hjärnan mos och behöver semester också. Förut försökte jag bjuda med ner Jonna till Jönköping för utgång vad vi nu skulle göra där eftersom jag bor i Norrköping. Tur att vi båda har ganska grava stunder av förvirring och ångest i alla fall. Lättare att dela på bördan liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback