tisdagsdepp blev till onsdagspepp!

Jag hittade till fältseminariet som hölls på förskolan mitt inne i ett villasamhälle. Vem fan placerar en förskola där förresten utan att SKYLTA dit? Sprang dit efter att ha haffat en stackars stressad mamma för att fråga om vägen och kom bara tre minuter försent.

Dagen har mest därefter spenderats med att knåpa ihop pusselbitar av kartong från temaveckan, kollat på en film om skövling av regnskog (från -94, det är ju bra att dom uppdaterar sig) och med intervjuerna. Sen har jag diskuterat skoljoggen och bara trivts allmänt.

Det är så roligt att vara ute i skolan och "jobba"!

Nu har jag transkriberat en intervju, känns bra att det är klart även om det tog sin lilla tid. Mitt i all munterhet (gårdagens dåliga humör är som bortblåst och jag låtsas som om jag inte är trött) så bokade jag in mig på ett pass bodybalance/poweryoga eller vad det nu var 18.15. Så packa träningsväskan nu och läsa lite i böckerna kanske. Efter träningen blir det mat, bad och mys framför teven typ för då tar jag kväll på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback