Vill du se en stjärna se på mig

Det där med höger och vänster är inte min starka sida. Eller jag har i vanliga fall inte så stora problem med det men när det kommer till gruppträningpass då ledaren är vänd MOT deltagarna så snurrar hjärnan ihop sig.

"Så erat höger är mitt vänster, ni ska göra samma rörelser som jag fast spegelvänt. Ni ska göra som jag säger, inte som jag gör helt enkelt."

Hörrö. Barn gör som man gör inte som man säger och detsamma gäller vuxna människor faktiskt. Eller ja, det gäller mig åtminstone och huruvida jag kan kalla mig vuxen är en helt annan sak. Jag dricker kaffe och jag betalar tv-licensen så jag har ett par vuxenpoäng i alla fall.

Bodybalancepasset satte med andra ord både min kropp och min hjärna på prov (det var värst för sistanämnda) och jag fick ett antal gånger göra snabba odiskreta byten från höger till vänster ben och tvärtom. För att inte tala om armarna. Jaja, ska prova på bodypump också och sen nästa vecka ska jag sätta igång med min älskade step igen. Riktigt nice.

Imorrn ska jag på föreläsningar i Linköping, träffa Jonna på stan en snabbis, inhandla ett och annat, hem och röja lägenheten lite snabbt och sen kommer J hit. Vi ska göra Trappan osäker lärarstyle. (det är den allra värsta för er som undrar för vi måste vara proffessionella när vi jobbar och beter oss därmed som drägg när vi är ute)

Parantesen var ett skämt. För er som inte fattade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback