Hooked on a feeling

Är tillbaka i Norrköping igen med blandade känslor. Visst, det är skönt att vara tillbaka i min lägenhet igen där alla mina saker bor (även om jag helst vill bo i ett hus på landet) men det är ju ändå inte hemma på det vis som mitt riktiga hemma är. Jag är sjukligt beroende av ett hem där jag trivs, tycker inte om att bo tillfälligt på andra ställen. Japp, jag är världens största tönt.

I morgon har jag tenta och den kommer gå åt fanders. Jag har inte orkat plugga så mycket som jag borde gjort så jag får skylla mig själv. Egentligen skyller jag själv på att jag har jobbat så mycket, det har varit fritids hit och ridlektioner dit men jag har mått toppen av det så jag ångrar det inte. Det finns omtentor faktiskt.

Helgens projekt blir att ta upp träningen igen, tror på ett spinningpass klockan 6.45 på fredag som start, röja i min garderob, fixa någon sorts ordning i köksskåpen och i badrumsskåpet. Ja, städa resten av lägenheten får jag väl göra också för den har mer eller mindre dammat igen i min frånvaro.

Läsa lite till på tentan, gå upp skapligt i morgon och läsa lite till. Ska möta upp tjejerna vid tolv för att käka något ihop också vilket jag ser fram emot. Har inte träffat dem på evigheter och jag har dessvärre inte heller direkt hört av mig till någon. Ber om ursäkt för det på mina bara knän och jag har dåligt samvete men jag har haft så mycket annat i huvudet.

Sarah, säg hej till Vygotskij, Stier och Helander nu. De ska bli dina bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback