Jomensåattdet

Opponeringen avklarad, packningen färdig och diskandet.. är till 93 procent klart. Handbollsmatchen jag skulle på i morgon är inställd, vilket inte förvånar mig sådär jättemycket. Inte för att vara partisk, men Motala verkar inte ha samma standard på matcher/domare/spelare som Vadstena. Det blir inställt ständigt och jämt och inga domare dyker upp för att dömma trots att de blivit inkallade och bekräftat.

Lite mystiskt för hur det än är så borde inte missuppfattningarna återkomma hela tiden. Jaja, shit the same. Jag ska på 35 års fest hos min kusin på kvällen och det kan bli livat. Lite väl livat kanske men sådant är ju kul det med. Så länge det inte är jag som däckar på toalettgolvet eller spiller ut all öl i soffan vill säga. Jag brukar dock vara städad för det mesta. Man lär av andras misstag.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Inte för att jag vill vara petig men eftersom du har tänkt dig att bli lärare så kan det vara bra att veta att döma stavas bara med ett m.

2010-01-15 @ 15:33:24
Postat av: Johanna

Haha, din mamma är rolig. Jag satt just och funderade själv på hur det skulle vara när jag läste inlägget. Kom inte fram till något bra. Nu vet jag då!

Postat av: Sarah

Mamma: Du ska bara vara tyst. Jag skrev inget direkt om felstavningar i inlägget ovan utan det rörde sig om talspråkets användning i den skrivna texten samt särskrivningar. Dah!



Johanna: Min mamma ska vara snäll för jag råkar veta att hon brukar stava fel allt som oftast också. Dömma-döma. Med tanke på att det är ett kort ö innan så BORDE det vara två m därefter om reglerna ska följas. Synd att de behöver brytas ibland och jag själv inte tänker på det.



haha

2010-01-15 @ 18:51:48
URL: http://http//cancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback