Keep on running

Ja det där spinningpasset i morse 6.45 blev det ingenting med. Sängen var alldeles för skön och för en gång skull vaknade jag inte och var rastlös. Min teori är att jag har tentan att tacka för det. Åt frukost i lugn och ro, gick ner till centrum och köpte lite drycker på the Bolaget och lite smått och gott på ICA. Vä hemma vågade jag inte sätta mig ner utifall att en akut trötthet skulle drabba mig så jag sprang iväg till gymmet istället.

40 minuters Crosstrainer och 20 minuters (helvetisk) jogg på löpbandet fick det första träningspasset detta år bjuda på. Tackar min envishet och att jag njuter av att trotsa mjölksyran och att ta upp flåset ännu ett snäpp. Golvet fortsatte att röra sig efter att jag klivit av bandet och detta resulterade i att jag höll på att gå in i väggar och att jag krockade med en kille som reste sig från golvet vid stretchingplatsen.

Det var lite pinsamt men han var snygg så det gjorde inte så mycket. Hoho. Synd bara att jag inte direkt visar mig från min bästa sida, med luggen klistrad i pannan av svett och med mycket rosiga kinder. Lägg till min mycket snygga tröja "Vissa val är för evigt - don´t drink and drive" som jag fick på en mässa för fem år sedan och som är tre nummer för stor. Japp jag är ett kap. Ehh... va?

Nu ska jag dammsuga och torka golvet samt hoppa in i duschen och fräscha till mig innan "my girls" dyker upp här ikväll. Ska bli riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback