Run Sarah, run!

Precis som jag själv förutsåg så blev det inte något gym i morse. Kom hem vid tolv och det efter att ha småsprungit hem med andan i halsen och halkat (nästan) omkull cirkus fem gånger. Jag brukar inte vara rädd om jag går hem ensam om kvällarna/nätterna, vilket i och för sig kanske är idiotiskt, men igår var jag det. Jäkla Teleborian och Niederman. Eller okej, jäkla livliga fantasi.

Slog mitt eget rekord i alla fall och var hemma på fem minuter och det med uppförsbacke hela vägen och mer eller mindre isgata. Cred till mig, jag kan.

Skulle betalat räkningarna på morgonen tänkte jag men tji fick jag. Csn betalar nämligen ut några cash förens registreringen är klar vilket jag inte hade någon aning om och inte hälften av mina kamrater heller. Trodde att de var smarta nog att förstå att man fortsätter en 3,5 årig utbildning även termin två speciellt som studieförsäkran var lämnad. Tydligen är de inte av det intelligenta slaget och jag får vackert vänta på mina pengar till fredag kan jag tänka mig. Tur att jag jobbade i skolan i december och januari så att jag får lön på onsdag i alla fall. 

Ehh.. ja. Idéernas historia och lite thé nu tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback