Bullbak

Okej. Inget barnvaktsjobb idag. Blev bullbak istället och nu ligger de små brödbitarna under bakduken och jäser. Är inte någon mästarbagare men bullar äter man oftast hur de än smakar.. I alla fall min kära lillebror om det skulle vara så att ingen annan skulle vilja sätta tänderna i dem.

   Ute regnar det och är grått och trist. Dock tycker inte jag att det gör något. Vi har haft en sommar med underbart väder så mig gör det inget att det blir höst nu och jag är nog ändå en höstmänniska. Kan det bero på att jag är ett Novemberbarn? Nitton Novembrar har jag varit med om när årets kommer. Kanske upplevs den födelsedagen i Furteventura istället för här hemma i Sverige? Då får Hanna och jag fira loss ordentligt på playan eller i någon bar. Den som lever får se.

Nej nu ska bullarna snart in iugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback