Är jag verkligen smart?

Gjorde ett iq-test alldels nyss, "från" Illustrerad Vetenskap. Hmm. Fick 121 i resultatet och det tydde tydligen på att jag har en hög intelligensnivå. What? Det hade jag ingen aning om. Jag har INTE fuskat men klarade mig tydligen bra ändå. Bäst gick det i ordförståeledelen (eller vad de nu kallade det) och i minnestestet. Det helt otroliga är att jag hade 13 rätt av 20 på mattedelen, tror aldrig att jag har haft så bra resultat när matte har varit inblandat någonsin.

   Känns ju bra att vara smart i alla fall, även om jag själv inte märker av något i vanliga fall. Kanske man har sina ljusa stunder..:P

Kommentarer
Postat av: Lisa

coolt :) tänk om jag ändå kunde få så mycket :P haha

Postat av: Karin

hehe jorå.. jag fick 136 på det testet:p

2007-04-11 @ 14:24:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sarah

Lisa: Jag är MYCKET förvånad att jag fick så högt resultat... Måste vara något fel.;)

Karin: Jäklar, dina iq-piller verkar mycket effektiva.;) Ska nog prova dem.hehe

2007-04-12 @ 13:33:28
URL: http://cancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback