Hejja kvällen!

Ja det börjar ju bra. Om två timmar ska jag vara på middag. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag har inte sminkat mig (istället sitter jag framför datorn och gör ingenting vettigt) och jag har inte slagit in nyårsgåvan till middagsvärden.

MEN drickan ligger på kylning (har visserligen gjort så sen i lördags), jag har duschat (iskallt eftersom varmvattnet tagit slut) och jag har åtminstone köpt nyårsgåvan. Har även hunnit med att tillbringa förmiddagen i stora staden Motala för att hitta något att ha på mig ikväll. Inte för att det hjälpte, det är som vanligt att när man vill hitta något så gör man inte det. Typiskt.

Jonna föreslog underkläder. Jo, det ska jag väl ha. Fast kanske något annat också, att sitta och äta middag med Frida och hennes vänner (okej lite mina vänner med, jag vet ju åtminstone vilka de är...) i bara bh och trosor känns inte alltför frestande. Kallt kan de nog också bli.

Hejja kvällen! Får hoppas att den slutar bra. Men jag är ju i gott sällskap. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback