sååå trött

..är jag just nu. Skulle kunna gå och lägga mig för att sova hela natten nu om jag bara ville. Fast jag vill inte. Eller alltså, det vore ju skönt att bli av med tröttheten men att gå och lägga sig lockan tjugo i fyra en torsdagskväll låter lite väääl tidigt. ´Hmm.. får väl försöka stå ut ett tag till.

   Lillebror slutade åttan idag och lillasyster sjuan så nästa år blir det till att hänga blommor runt broderns hals och se på när han drar runt på stan i traktorvagnen. Om jag har tid att vara hemma vill säga. Förhoppningsvis bor och studerar jag då i Lund och man vet ju aldrig när terminen där är slut.

   Jag vill bara vara pigg, glad och alert hela tiden. Känns som jag bara är det på jobbet nuförtiden, jag har inte ork för det här hemma.

Och jag saknar min Greger, tur att han åtminstone ÄR min.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag förstår att du är trött. Hästarna ger oss massor av energi. Greger har det bara bra, jag pratade med honom i tisdags. Han är ju kär som du vet. Men tyvärr så blev det en mkt kort kärlekshistoria. Snuttan skulle bara vara en vecka på träning. Håll ut!! Han är snart hemma igen ;0)
Kram Carina å Kamelerna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback