Säg har ni erat glada barnasinne kvar

Okej det får bära eller brista helt enkelt. Vi har faktiskt pluggat nu så det blir Vattentornet och Trappan ikväll.

Fusksittningen igår var hur kul som helst och det märktes på min röst när vi skulle gå hem eftersom jag lät som en kraxande kråka med en dunderförkylning ungefär. Sjunger man, skriker och ska överrösta både andra människor och den höga musiken så tenderar stämbanden att ta stryk ganska rejält.

I morgon ska jag skriva loggar tills fingrarna blöder och läsa tills ögonen går i kors och hjärnan kortsluts.

Jag och Jennifer gjorde stan idag och handlade ett antal påsar var (jag var inte värst) i vår lilla yra bubbla där vi tycker att vi har så mycket pengar nu. Synd bara att hyra, räkningar och kurslitteratur ska betalas också...

Jag trivs som fisken i vattnet men det vore inte fel att få komma hem och träffa alla därhemma. Att det ska kännas så långt till dom man älskar och saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback