Smell you later

Sällan har det varit så skönt att duscha som det var idag. Storstädat jobbet vilket bland annat innebar att jag mer eller mindre (ja det beror på att jag inte är så lång) kröp inne i ugnar, uppe i fläktar, inne i kylskåp och krälade på golvet. Fint blev det men jag såg ut som en vandrande katastrof ungefär. Min vita tröja var inte särskilt vit heller.

När man kör långa arbetspass är det inte så kul att känna sig skitig och äcklig redan efter ett par tre timmar vilket jag gjorde. Man bara längtar efter en dusch och tycker att man går runt och stinker matos och gamla matrester mest hela tiden. Efter jobbet åkte jag och fikade hos farfar och därefter for vi vidare hem till mamma och pappa där jag skulle packa ihop mina grejjer och katten. Sen fick jag äntligen duscha.

Gjorde någon lycklig i alla fall för när min bror hoppade in i bilen sniffade han i luften och utbrast med ett leende;

"Fan vad gott det luktar, har ni köpt munkar?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback