Cash is King

Gahh. Försöker skriva ett inlägg samtidigt som jag chattar med fyra personer OCH upplever barndomen på nytt genom Youtube och Astrid Lindgren, Pippi Pelikan, Trasdockorna, Mora Träsk.

Vill också hitta "Fru (tant?) Doddy veterinär". Ni vet. "Medan månen ser på, ifrån sin höga platå...nanananana". Hittas inte. Attans. Dessutom verkar det bara vara jag som vet vad jag pratar om. Inget ovanligt i och för sig för jag brukar babbla om sådant ingen vet någonting om (knappt jag själv heller men det erkänner jag inte alltid).

Hon tar hand om alla djur som behöver hjälp. Fåglar, hundar och små söta (och i vissa fall gröna) katter. Svag aning om en alienkatt också. Någon som vet vad jag pratar om?

Sa jag förresten att jag (öron)knarkar Johnny Cash också? Mannen, myten, legenden typ. Om ni inte sett filmen om hans liv ("Walk the line") så tycker jag att ni ska göra det. Den är fantastisk.

Senare blir det bio, "Män som hatar kvinnor". Håller på med böckerna men vill se filmen innan jag läst mer i första boken. Annars sitter jag bara och irriterar mig på allt dom utelämnat från böckerna. Som med Harry Potter filmerna till exempel. Filmerna är bra men böckerna är hundra gånger bättre. Trots att de fått ihop det bra så stör jag mig på en hel del.

Jag vet, jag har inget liv.

pusshejleverpastej. Idag är Sarah glad trots förlorat (förmodat) sommarjobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe:)

Jag läser ju din med!

fast det har du kanske märkt,

Lämnar ju ett avtryck då och då:P

Postat av: Carina

Sarah, du behöver nog söka hjälp :S

Tror du lider av inverters stress inte att leka med.... Du lever bara en gång..här o nu

2009-02-27 @ 23:51:23
Postat av: Tildolini

Jag vet vad du pratar om;) kollade på allt, dock inte mora träsk!! haha

2009-02-28 @ 02:13:50
Postat av: Frida

Åhh, jag känner också igen det där programmet och det var så bra. Minns dock inte vad det heter. Typiskt! Puss

2009-02-28 @ 12:18:43
URL: http://funfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback