Jag kan hålla mig lite bakom på veckans vilodag

I morgon blir det förfest/födelsedagsfirande hos Matilda och sen drar vi vidare ut i natten, som Jonna sa; det är bara att passa på för snart bor jag inte här längre. Att jag jobbar 8.30-17 både lördag och söndag tänker jag inte på förens söndagsmorgonen tar sin början.

Var hos Jessi och Micke en sväng idag igen på grund av rastlöshet och överenergi. Pratade sug (Micke var i så stort behov av Irish Coffe att han ringde upp till Johan och sprang upp till honom för att köpa grädde...) och testade reaktionsförmågan. Jag vann och jag slog hårt. Jag är ond. *ondskefullt skratt*

Dessutom är Micke en mycket duktig fotograf men han ska inte slå sig på en papparazzikarriär. Han bara gör sig illa då, på kontakter och sådant.

Å andra sidan fick han ett kort där jag trillat omkull av skratt och Jessica står bredvid; "Ta kort på henne nu hon kan ju inte resa sig!"

Jag hoppas verkligen att det där paret tar sig i kragen och flyttar till Norrköping dom också. Jag vet någon som skulle bli överlycklig då.

Kommentarer
Postat av: Jessica

du de kortet vart görsa bra :)sa till micke sen när du gick. hon fick sig ett gött skratt iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback