Jag kräks inte av svinis i alla fall (peppar peppar)

Jag som skulle vara så duktig efter dramalektionen idag. Jag skulle transkribera boksamtalet, få ordning på referenserna till loggarna, börja spåna på uppsatsen.

Vad jag har gjort (med risk för att låts som världens gnällspik)? Kämpat för att inte kräkas på grund av smärtan i nacken, badat så hett jag kunde utan att skålla mig (vilket lindrade en liten stund) och chattat med Jonna för att det är bra för själen (inte för rygg och nacke).

Nu väntar jag på House så jag tänkte att Helander ska få göra mig sällskap i soffan tills klockan slår 21. Jag pallar inte att sitta och skriva vid datorn just nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, stackars. Det låter ju inte bra alls. Till tröst kan jag säga att jag sovit ända sen jag kom hem och läst typ tolv sidor i Helander. (Det brukar alltid kännas bättre att veta att det går långsamt för andra också, och för mig går det EXTREMT långsamt.)

Postat av: Mammsen

Kan det vara dags för Mattiasen?



Puss

2009-11-24 @ 22:07:23
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback