"En till, en till, en till!" *mohahahahahahahaha*

Jag är lite rädd för att jag snart måste lämna in min dator på någon typ av service. Ber dock till gudarna (även om jag inte tror på sådant) att den håller tills den här kursen är avklarad. I sommar klarar jag mig utan apparaten, men just nu är jag i stort behov av den. Inte har jag råd att köpa någon ny heller om det nu skulle behövas.

Dagens stora projekt efter allt skolarbete är att städa ordentligt här hemma för det är mer än nödvändigt. Problemet just nu är att jag har så ont i min nacke att jag nästan kräks. Det är inte bra att umgås med min bästa arbetsgrupp för vi skrattar så mycket hela tiden och skratt är lika med smärta för min del. Det är klart värt det under tiden i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback