Skärtorsdag

Lyssnar på Pernilla Andersson och minns tillbaka en bit i mitt liv. Det är konstigt vad mycket vi kan minnas endast genom att lyssna på en låt här eller där. Känslor som väcks, dofter man minns och ögonblick som försvunnit för länge sedan men som ändå finns någonstanns inne i hjärtat.

Sedan finns det låtar jag undviker men det beror för det mesta på att jag har lyssnat sönder dem någon gång. Ibland kan det dock bero på dåliga minnen. Fast just nu är det finfint!

Jag ska nog till Öland i morgon. Hälsa på moster med sambo och lilla söta kusinen som snart fyller två år. Eventuellt blir det nog en sväng till Kalmar också för att hälsa på A och E som snartsnartsnart ska få bäbis. Synd att bäbis inte bestämt sig för att titta ut innan bara, jag hade gärna pussat lite på den. Får försöka åka dit i sommar helt enkelt, Kalmar är nog fint på sommaren!

Nu funderar jag på att dra några Grey´s avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback