Kind of semester

Idag fyller mitt kusinbarn 10 år. Grattis Lydia!




Bilden är gammal som synes. Herregud vad tiden går fort. Jaja, efter gårdagens spontana ölande och drinkande (just drinkande inte drickande) med JonnaT så är jag lite seg även om det absolut inte gick överstyr under tha night. Skyller på sömnbrist och att jag är utarbetat. Ikväll blir det kalasigt i Väderstad för att fira födelsedagsbarnet och i morgon blir det festligheter i Linkan med några av mina underbara studentkamrater. Tanken är att vi ska till måndagsklubben så vi får väl hoppas att vi får plats. Antar att vi avslutar på donken och att Milla skäller ut de stackars arbetarna för att hon får bröd som smakar frigolit. Det har gått bra förut. (Haha.)

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha tur att jag inte följde med ut ;)

2010-08-09 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback