Min onsdagskväll!

Jag som varit duktig och tränat ordentligt nu på sistone tyckte att jag kunde vara värd lite godis så här på onsdagen. Tydligen tyckte någon annan inte det utan gjorde så att jag stängde igen dörren efter att ytterkläderna åkt på. Med nycklarna på fel sida dörren.

375 kronor och några gapskratt senare så är jag i alla fall inne i lägenheten igen och det känns finfint. Överväger att lämna en extranyckel till typ J här i Norrköping. Lite kortare väg att vandra om det händer igen än till Vadstena. Billigare också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha :) Stackare!

Det kan hända den bäste ;)

Men blev det nått godis?

Postat av: Sandra

Självklart får du det :) Skriver till dig när jag ändrat =) Hoppas pluggandet går bra? =) KRam

2010-02-18 @ 19:07:25
URL: http://Trulllsan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback