Pump it up

Var och tränade förut och det var kämpigt till en början. Hade ingen träningslust och då blir jag mest förbannad när jag står där och värmer upp på Crosstrainern bara för att jag tycker det känns så tråkigt och meningslöst. Körde styrka sen och det i överkroppen, benen sparar jag tills i morgon för Worldclass invaderades av folk med ångest över allt de smällt i sig i matväg i helgen när jag var klar med överkroppsträningen. Motivationen blev bättre då och jag kände mig rätt nöjd med mig själv när jag gick därifrån.

När jag tränade på Hälsohuset i Vadstena så var jag där 5-6 dagar i veckan ungefär och jag fattar inte vart jag fick motivationen ifrån då. Jag minns inte att jag tyckte det var tidsödande eller jobbigt någon gång (kan i och för sig ha förträngt det ganska mycket). Jag tränade inte bara på gymmet då utan red även 4-6 dagar i veckan och jobbade på fritids (dvs mycket aktiviteter i form av innebandy och fotboll). Jag måste se till att bli så igen, för det här går ta mig sjutton inte.

Nu blir det läsning av en ointressant artikel. Blä för den och önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback