Back to buisness

Jag har haft en bra vecka här hemma men på söndag måste jag tillbaka till Norrköping igen, ny kursen börjar på måndag. Med andra ord är det bara att hugga i redan från start och eftersom jag är övertygad om att jag får göra omtenta på senaste tentan så gäller det väl att jag hugger i lite extra.

Funderar på att skaffa en skitstor whiteboardtavla där jag ska skriva upp alla moment som ska klaras av, alla uppgifter som ska skrivas och vilka böcker som ska läsas till tentan. Synd bara att jag inte har någon plats för den, väggarna är ockuperade. Får väl nöja mig med almanackan som vanligt trots att det är mycket roligare att stryka saker från "att-göra"-listan när det syns för andra än mig själv.

Jo precis. Bara för att jag ska få lite fart på mig själv och kunna visa mig duktig för mina kompisar. Hehe...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju en jävla tur att du inte har plats för nån whiteboard, skulle stressa ihjäl en sån som jag. Har fått för mig att nästa kurs kommer vara lugn och skön. Bara därför lär den ju vara värst hittills.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback