Dravel

Fem dagar avklarade (inte jobbigt) och sju dagar kvar (lite värre). Nästa sommar ska jag enbart ha ett jobb och det ska inte vara något helgjobb. Jaja, får ju bra lön och på det stora hela är det inget fel på det andra jobbet som inte är fritids, det är bara så fruktansvärt segt.

Det regnar ute och jag gillar det. Jag är en riktig höstmänniska och snart är den här på riktigt. Mysigt och normala temperaturer. Jag fryser hellre (med andra ord får ta på mig lite mer kläder) än svettas, undantaget är vid träning. Fryser man då är det något som är fel.

Funderar på att försöka koppla in min tv och dra en film innan det är dags att krypa till kojs för att orka med morgondagen. Eller så skiter jag i det och använder mig av datorn istället. I-landsproblem...

  Ett glas vin hade inte varit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback