Knäckt

Idag är min nacke inte att leka med. Ajsomfan. Har i alla fall tagit mig upp ur sängen, efter ett kort fall tillbaka för att få världen att sluta snurra och värken att för tillfället lägga sig. Måste få arslet ur vagnen och ringa kiropraktorn nästavecka för det här går inte.

Snart (eller senare?) kommer bil och släp för att frakta bort en del av mitt bohag till mitt "nya" hem. Ska bli fint tycker jag. Kanske borde se till att hinna slänga ner lite mer grejjer i några fler lådor först men det är svårt när man inte har tidningspapper. Saker och ting går sönder så lätt.

Igår var alla harar hemma hos J. Vi spelade spel, käkade mat, sjöng och pratade. Himla trevligt, som alltid, men alla (förutom just J) var trötta och sega efter dagens bravader. Var hemma vid ett och fick sällskap hem av M och N som följde mig. Här i Norrköping vill jag inte gå ensam hem även om jag aldrig haft några problem med det förut. Ny nojja kanske? Eller så har jag blivit smartare. Tackar och bockar i vilket fall som helst.

Kaffe var det ja.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback