Packad

Två och ett halvt köksskåp är urplockade och två flyttkartonger är därmed fyllda. Jag känner att jag har svårt att organisera packandet eftersom jag ändå behöver ha lite porslin och glas kvar då jag har hört att mat kan vara bra ibland. Dessutom fick jag skattepengarna idag så nu kan jag ju faktiskt slå till på riktig mat! Annars har rostade mackor med stekta ägg varit riktigt fint de här dagarna faktiskt, mat studentstyle om jag får säga det själv.

Mitt mål är ändå att lyckas packa sammanlagt fem lådor till imorgon så det ger mig tre lådor till att fylla innan den här dagen är slut. Det är tur att jag har så mycket saker, beroende på vad jag väljer att packa så kan det gå väldigt fort!

Våndas lite över den enorma klädhögen som ligger på soffan... Den behöver åtgärdas snarast men jag avskyr att vika och packa kläder. Får bli en framför-teven-syssla. Nu har jag sån träsmak i arslet av att sitta på golvet och skriva på min inte så välfungerande dator så jag måste nog resa på mig. Kan även tillägga att jag annars numera har datorn på kökspallen och använder en resväska med hjul som stol. Ergonomiskt som bara den!

(Kökspallen är numera upptagen eftersom jag inte når sakerna i köksskåpen annars eftersom de är gjorda för en människa som är närmare 2,5 meter lång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback