Semester

Jag ska vara sådär töntig och skriva att jag tar semester från bloggen (som om den vore ett heltidsjobb och inte bara ett ställe för mig att spotta ur mig onödiga inlägg..haha)! Semester på obestämd tid men regniga eller ouppbokade dagar (väldigt få) kanske det kommer inlägg lite sporadiskt. Ha en underbar sommar mina drygt 50 läsare och ha ett fint liv om vi inte hörs igen.

Glöm inte: Tomorrow is today. Lev nu helt enkelt.



Ungen på bilden är min lillebror. Han fastnade i grinden på något vänster och ropade på pappa efter hjälp. Pappa sprang givetvis och hämtade kameran innan han hjälpte honom loss. Det är så vi jobbar i vår familj.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeeeen, du måste faktiskt börja blogga igen till hösten!

Postat av: Sanna

Jag har en fråga: Hur i hela friden fick han dit huvudet?

2010-06-23 @ 19:16:49
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! Jaa, jag villvillvill till norge så jag hoppas de blir så! Hur är det med dig?

2010-07-14 @ 23:06:04
URL: http://egebergcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback