Awesome

Vi gjorde en kick-ass redovisning idag! Eller nåja, riktigt bra för att ha stött på en del komplikationer på vägen och för att ha prioriterat andra arbeten istället.

Min skogshuggarhjälm (tack för lånet pappa), tumstock i bakfickan och BM t-shirt gick hem i all fall. Ska det vara så ska det vara ordentligt kan jag lova. På torsdag har vi sista seminariet i kursen och därefter kan vi pusta ut ett par dagar. På kvällen ska H:arna träffas hemma hos K för att köra Wii men jag kan tyvärr inte vara med. Fast jag är med dem i tankarna i alla fall!

I morgon ska jag och Greggan ta en tur neråt grusvägarna i Brustorp och Aska och jag längtar sjukt mycket. Fast med min vanliga tur så ringer de väl från skolan och ber mig komma och jobba just som jag svingat (läs kravlat/dragit/kämpat) mig upp på hästryggen. Fast då får jag skylla mig själv som skrivit upp mig som tillgänglig i vikariebanken. Extra pengar behövs ju alltid i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback