Söndag

"Kröppen vill inte allti dä huvvet vill."

Och huvudet vill inte alltid det kroppen vill. Sprang iväg för att träna direkt när jag kom hit till Norrköping men det gick inte så bra. Har nog inte laddat upp med tillräckligt bra mat eller så tyckte kroppen att det räckte med ridningen och stallgörat på förmiddagen. Körde på ett tag i alla fall och sen gick jag hem igen. Ingen mening att tvinga sig när det inte stämmer överens i kroppen.

Ikväll ska jag förbereda för morgondagen och ta ett varmt bad med tända ljus. Badkaret är typ det enda jag gillar med den här lägenheten för tillfället, och att vattnet blir ordentligt varmt förstås. Annars längtar jag mest till "huset" dit jag flyttar i sommar. Jag är en "bonnatös" (fast egentligen inte men alla som bor på landet kallas ju bönder av statsfolk) och en hustomte. Hoppas på att mina nya studentvänner vill komma och grilla i sommar, plats för övernattning finns det i överflöd!


Kommentarer
Postat av: liselotte

klart som fan vi ska på bondefest i sommar!

2010-03-29 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback