Svammel

Jag blir lite rädd när jag är hemhemma och har fullt upp hela tiden men utan att för den delen göra något skolarbete. Jag skulle inte kalla det lathet, det är mer som en känsla av att jag hela tiden borde göra någonting annat fast jag inte gör det. Ja, en anings förvirrande. Jag har två examinationstillfällen nästa vecka och det ena är i stort sett klart, det andra gillar jag inte riktigt så det skjuter jag på framtiden. Jag kan nämligen inte se någon som helst koppling till min framtida lärarroll när vi ska debattera i ett rollspel om geotermiska energikällor eller vad det nu var. Jag ska vara en ortsbo i alla fall så jag tänkte köra med kortet "mina (icke existerande) stackars barn".

Min mobil är för övrigt helt körd i huvudet just nu (om den nu har något huvud). Jag hoppas på att få en ny för det här går inte. *massor av svordomar.*

Annars är våren på väg och det är helt otroligt, fantastiskt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback