Idag är det lill-lördag

Jag lyckas då alltid krångla till mitt liv. I helgen är det fest här i Norrpan och på måndag ska jag på arbetsintervju klockan 8.00. Hur som haver, det ordnar sig nog men allt skulle underlätta om jag hade en körbar bil. Vilket jag inte haft på två år. Kan tycka att det är dags att skrota den vita faran men hon står så fint hemma på mamma och pappas gård att hon får finnas till ett tag till.

Eller tills snön har försvunnit så att jag hittar henne.

Dagens träning är avklarad och nu är jag sådär härligt lugn i kroppen som jag aldrig lyckas vara annars. Det varar väl en timme eller två till men jag får vara glad för det lilla.

Torsdag och fredag har jag inga obligatoriska moment i skolan, faktiskt inte ens någon schemalagd aktivitet, så jag ska skriva klart min HU-uppgift och börja förbereda till tentaplugget tänkte jag. Håller tummarna för att jag får något vettigt gjort i alla fall! På fredag kommer Jonna hit och på lördag sällar sig även Sofi. Vi ska röjja (och inte i min garderob)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback