Blahablaha

Plugget flyter inte på för tillfället men det betas av sakta och ganska osäkert med hjälp av svordomar och "jag har lust att slå ihjäl någon"-dagar. Någon gång blir det väl klart kan man hoppas.

Jag är trött som sjutton på grund av en jäkla förkylning som härjat i min kropp sedan förra söndagen. Kan väl erkänna att fredagens (lördagens också..) utekravall med sjukt mycket andra studenter inte direkt gjorde saken bättre. Sen får jag för mig att jag har blivit pollenallergiker men har jag det dör jag för det finns inget bättre än att vara ute i naturen mest hela tiden faktiskt. Så nä, det är nog bara en vanlig förkylning ändå.

Funderar på att bota mig med te och ostbågar. Crazy combo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback