Doh!

Hur ska det gå?


Har fixat det sista (hoppas jag) med uppsatsen. Eftersom jag inte närvarade vid onsdagens möte så tyckte jag att det var det minsta jag kunde göra. Får väl se om det blir godkänt också!

Tentapluggat har jag gjort om än inte så mycket som jag borde. Betade hästen lite extra länge, skjutsade på folk, dammsög, agerade hinderpersonal och myste ett tag istället. Det är konstigt att allt är så mycket roligare än att plugga även om jag vet att jag blir lugnare om jag gör det. Paniken och hysterin ligger på snäppet över den övre gränsen för tillfället och den där jäkla tentan hägrar som ett svart moln i slutet av nästa vecka. Jag kan dock inte göra mer än mitt bästa (och lite till) så då gör jag det också hoppas jag.

Nu blir det pizza och lite annat smått och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback