Slutspurt!

Nu är det dags igen, ska åka hem ikväll efter skolan och packar därför väskan ytterligare en gång. Jag blir ner och mer stressad för varje gång eftersom jag är livrädd för att glömma något. Även om det inte tar mer än en timme att åka hit så är det lite långt för att hämta en tröja eller ett par skor...

Snart är det slut på packandet och flängandet i alla fall och det ska bli så himla skönt. Har visserligen STORA packningen kvar (dvs hela lägenheten) men efter det ska jag bara njuta. Jag är så trött på att bära på mitt liv hela tiden!

Kaffet är snart slut i koppen så då måste jag väl ta tag i det sista och springa (med alla mina väskor) till föreläsningen. Därefter blir det (om jag får bestämma) lunch i solen med tillhörande UNO-spel och resten av eftermiddagen kommer ägnas åt verkstäder i pedagogiskt drama och rörelse. Slutar 16.45 och 18.30 ska jag vara på plats på Dackeskolan i Mjölby för familjemiddag då min lillasyster utbildar sig till kock där.

Det är inte precis så att jag har lite att göra i mitt liv... Fast jag gillar´t!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hoppas du inte glömmer något :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback