Vfu

Oj vad jag har varit dålig på att uppdatera. Nu vfu-period i alla fall (verksamhetsförlagd utbildning = praktik för oss vanliga dödliga) och det är den sista för det här första året på Lärarprogrammet. Sista veckan hos min klass som är mer högt än lågt ibland och med fullt av hormonstinna soon to be teenagers. Jag gillar dem, de kommer saknas.

Vi har sjukt mycket att göra i skolan, egentligen borde jag inte göra någonting annat än läsa, skriva och planera. Jag läser, skriver och planerar. Dessvärre är böckerna av det mer skönlitterära slaget, texterna mer tankar som inte har något med skolan att göra och planerna inbegriper mig och mitt liv. Livet utanför plugget vill säga.

Det ordnar sig, det gör det alltid. Det är bara så jobbigt att få arslet ur vagnen och sätta igång ibland. Men det är lugnt mamma, du vet att jag fixar´t!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det vet jag att du gör, se bara till att inte stressa alltför mycket bara.



Puss

2010-05-03 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback