Det blir aldrig som man tankt sig

Hmmm. Som jag skrev i forra inlagget var det utgang igar kvall. Allt gick bra. Mina planer var planerade och jag hade verkligen intalat mig sjalv att jag skulle vara hemma SENAST klockan tva eftersom det var jobb nu pa morgonen som gallde och ingen underbar sovmorgon (som Hanna har och fortfarasnde utnyttjar). Mina planer gick dock i stopet och trots mina egna formaningar sa kom jag hem halv fyra fyra pa morgonen. Drack dock inget annat an vatten och en red bull sa sa farligt var det inte nar klockan ringde tre timmar senare och det var dags att kliva upp. Dock var bade Dody och jag samt Elifteria ganska sa borta hela passet. Trevliga mot gasterna men det gick mest pa instinkt. Varre var det med chefen som ocksa var ute igar men som inte dok upp forens tva timmar efter start eller ngt. Klarade oss dock alldeles utmarkt anda men som sagt det var segt ett tag.

   Maste prata med cheferna om nasta veckas schema. Jag slutar namligen pa torsdag men enligt schemat jobbar jag tydligen pa fredag... Konstigt det dar med tanke pa att Marga har undertecknat min avskedsansokan men det fixar sig nog.

Sju dagar kvar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback