Hemma igen!

Nu har jag efter sex och en halv vecka, 46 dagar återigen kommit hem till Lyckhem i Vadstena. Allt känns konstigt och annorlunda om man jämför med Fuerteventura och Jandia men talessättet borta bra men hemma bäst stämmer verkligen. Fast jag saknar redan alla människor och det känna jättetråkigt att man troligtvis aldrig kommer träffa dem igen.
   Här är kallt och grått men det är som det ska vara. På Fuerteventura är det inte mycket skillnad på vädret från dag till dag som det kan vara här. Solen skiner för det mesta och dagstemperaturen liggr runt 22-29 grader dagligen och det blir faktiskt tröttsamt i längden. Jag tycker om när det växlar lite.
  
Resan hem gick bra även om jag var jättejättetrött nästan hela tiden. Har inte blivit mycket sömn den senaste veckan pga av festande mm så jag sov nästan hela flygresorna igenom. Slocknade när planet lyft och vaknade lagom tills det var dags för nedstigning. Tråkigt att inte ha någon att fördriva tiden med men det gick skapligt i alla fall och nu är jag ju som sagt hemma. Möttes av mamma och pappa på flygplatsen och det var skönt att se dem igen.

   Hanna: Miss u babe, glöm inte vår att-göra-lista som ska genomföras när du kommer hem om fyra veckor! We rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback