lockig blondin

Just nu är jag en lockig blondin. Blondin kommer jag fortsätta vara ett tag men senast i morgon bitti (snarare senast klockan nio ikväll..) kommer lockarna flugit sin kos och mitt hår kommer återigen vara spikrakt. Har ju inga bra gener direkt om jag skulle vilja ha lite självfall eftersom både mamma och pappa har spikrakt hår. Men jag tycker om mitt hår ändå, lite mer nu när luggen inte är typ en halvmeter för lång.

   Förövrigt så tror jag att jag gått och blivit en morgonpigg nattuggla (hur i helsike går det nu kan gå ihop sig..). Satt nämligen uppe till halv ett igår natt och såg på två hela filmer på rad, jag brukar normalt bli dödligt trött efter en halv film. Och filmerna var inte ens bra... Jonna hade köpt dem och jag tänkte att det kunde vara kul att se några filmer jag inte sett 10 gånger redan som omväxling. Bride of Chuck samt Rock´n roll High School där The Ramones är med. Så ikväll ska det bli en BRA film även om det blir en jag redan sett...

I morgon ska jag hämta Frida som kommer hemhem till Vadstena (fast hon drar till Skåne snart..) över jul. Det gör mig mkt lycklig! Prataprataprataprata och prata lite till. Bätter Frida än Frida finns ingenstanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback