Mkt att göra

Tur på Daphne idag vilken gick över förväntan. Markarbete i paddocken och jag måste verkligen säga att det är skillnad på henne nu sedan hon blivit som vanligt igen efter att varit sjuk ett tag. Pigg och alert och rolig att rida. Hade tänkt hinna rida Lanciska och köra Pingu också men insåg att doggarna här hemma inte hade uppskattat att vara ensamma hemma i sådär sex sju timmar som det säkert skulle tagit då. Det räckte med de fyra timmarna som det tog ändå.

   Ska snart hoppa i badet (det finns inget bättre än att krypa ner i ett varmt bad när man är halvfrusen...) och sedan göra mig i ordning för att åka in till "staden" och handla de sista julklapparna. Klockan fem blir det till att gå till Micasa för att äta tillsammans med Elin och Charlotte. Ska bli jättekul för jag har inte träffat någon av dem på evigheter.  Sedan hem en snabbis och iväg igen för att hämta Frida (som råkat se fel på tiden och ska hämtas en timme tidigare).

   Flummade med lillasyster igår som tog en massa kort på mig när jag posar i min nya klänning och mina högklackade stövlar (samt diverse andra attiraljer). Faktiskt kul men alla kort blev väl inte jättebra precis... haha. Men min nya frisyr (som inte är så annorlunda mot den gamla, bara kortare och mer fixad) syns i alla fall. Hittar Jonna bara sladden till sin kamera så hon kan lägga in bilderna på datorn så kanske någon bild hamnar här. Om jag vågar lägga ut dem vill säga.. mohaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback