Nyårsfirande i Jönköping

   Japp så blir det i år/nästa år (eftersom det blir nästa år snart i år, fattar ni?). Tillsammans med världens bästa Frida och hennes kompisar. Alla låter trevliga men jag vet inte vilka de är. men det är alltid kul att träffa nya människor så det blir säkert jättekul! Får även använda min nya klänning vilket jag är glad över eftersom jag säkerligen inte skulle använda den inom den närmsta framtiden annars. Kommer frysa ihjäl i den men det är ju det man gör varje nyårsafton. Konstigt egentligen att man är så dum att man klär sig i sommarpassande klänningar mitt i vintern men det är ju bara nyårsafton en gång om året (tackochlov).

   Har äntligen införskaffat nya ridskor (MED stålhätta så nu kan alla pållar i stallet trampa mig på tårna utan att jag behöver skrika mig blå av smärta) från Sharpman. Inget mellandagsrea-fynd dock men det lyckas jag ju aldrig hitta. Aja kan ju trösta mig med att skorna kommer användas flitigt och  istort sett dagligen samt att jag verkligen behövde ett par nya ridskor. De gamla är så urtrampade och slitna att de snart går av på mitten. Typ.

   Har även tagit upp mitt ridlärar jobb på nytt och det var jättekul. Pingu for visserligen i väg i en lite väl snabb galopp en gång men L har blivit så duktig nu att hon klarade av att få stop på honpm utan några problem. Då blir man stolt eftersom det trots allt är jag som lärt henne rida..:)

   Okej Jessica och Micke, när kommer ni och fikar? Ni är mycket varmt välkomna iaf.:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback