Pang i bygget

Köpte hela "Pang i bygget" säsongen (boxen) till mamma och pappa i födelsedagspresent för sisådär fem månader sedan. Har inte tittat på den själv men började med det igår. Min typ av humor (delvis iaf) och jag skrattade så jag trodde jag skulle dö (av smärtan i huvudet och nacken som kommer när jag skrattar alltså) men det var det värt. Det värsta är att jag inte på långa vägar har sett klart alla avsnitt än. Så jag kommer nog halvdö några gånger till. För man kan bara inte låta bli att garva åt John Cleese som är en helt suverän skådespelare. Försök själva.

   Annars har jag idag varit i stora (ironi) staden Motala och handlat lite. Hittade dock bara en tröja och lite småsaker (som givetvis inte var reavaror...) men man kan ju inte alltid vara nöjd. Åt på Chill Out tillsammans med lillasyster och Lisa och det var gott. Och Lisa hade överlevt dagarna efter måndagen och det var ju skönt att se och höra..;)

Nu ska min lillebror radera alla filer på datorn igen för det kommer han lyckas med (även om han påstår något annat). Varför ordna med lan här hemma när allt bara förstörs? Onödigt tycker jag men det är mamma och pappa som får ordna upp allt sedan. För blir det som jag befarar (och alla bilder, texter mm) försvinner så kommer jag inte alls vara särskilt glad. Det kan jag garantera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback