Fyra timmar pa stranden

Blev det idag. Har varit lediga igar och idag. Gardagen blev det stranden ett par timmar och sen Morro Jable med Johan och Paula. Som envisades med att bjuda oss pa middag nar det var vi som ville bjuda dem.. Aja det far vi ta en annan gang.

   Igar nar vi kom hem sa gick vi och tog varsin pina colada och traffade tva trevliga Eva och Stig fran Jonkoping. Trevligt samtal och dessutom blev vi bjudna pa en drink vilket var mycket snallt av dem.:)

Saknar djuren mycket. Nar det dessutom har varit sa mycket jobbigt med alla hastar hemma kanns det lite extra jobbigt. Men det far ga. Ska bara forsoka bearbeta Tartan nu sa gott det gar. Inte latt men jag maste ju. Har ju iaf Pingu kvar och han ar den viktigaste.

Gick till SPAR idag och skulle handla yoghurt. Kom hem med marmelad, godis, chips, brod, kex och jag vet inte allt. Hannas och mina planer pa att bli valtranade och slimmade gar i stopet har men jag har ju fortfarande fyra veckor pa mig att andra mig. Som om det skulle handa;)

Forovrigt har Hanna kopt nya skor sa nu overlever hon nog resten av arbetstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback