Inget strandvader

Idag hade vi tankt ga ner och lagga oss pa stranden efter jobbet. Dock lyser solen med sin franvaro... Eller den gommer sig val. Molnigt och blasigt men varmt som vanligt. Det varsta ar att jag har borjat fjalla, har inte solat pa nastan en vecka sa jag ar val snart blek som ett lakan igen. Jaja...

Jobbat idag och fatt tva euro i dricks igen av samma trevliga par som jag fick av haromdagen. Trevlig liten pratstund med dem ocksa nar det inte var sa hektiskt med jobb. De tyckte jag var en valdigt trevlig servitris..:D De fragade om Rachid var min chef (och det ar han ju) sa jag hoppas att de kanske sa ngt bra om mig till honom. Skulle vara kul.

21 dagar kvar... snartsnartsnart. Jag vet det ar konstigt att jag vill hem men fatta vad skont det kommer bli. Mitt rum, min sang (med riktigt tacke och inte bara ett lakan), min familj, alla djur och vanner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback