Mitt stackars ben

Mitt stackars ben mar inte bra nar jag gar mycket. Med andra ord gor det ont hela tiden pa jobbet eftersom jag inte gor ngt annat an springer som en tok dar. Hoppas det gar over annars blir det kke lakarbesok nar jag kommer hem... Vet inte vad jag gjort men ngt ar det iaf.

   Idag drog det inte ut saaa lange vid middagsdukningen, fick hjalp av tanten med glasogon att vika servetterna (nej jag vet inte vad hon heter) och "tomten" som bara pratar spanska. Karim hjalpte till ocksa genom att fylla pa besticken men sedan smet han allt i vag.

   Solen skiner aven om det enligt Johan har varit riktigt daligt vader under den har tiden vi varit har (men det ar ju vinter aven har) sa mig skulle det inte gora ngt att fa kanna Sverigekylan litegrann. Men jag ar ju inte riktigt som andra.

   Fick dricks idag pa morgonen (igar morse ocksa for den delen) sa nu ar jag annu rikare.. Synd bara att jag inte borjade spara all dricks jag fick fran borjan. Maste vara uppe i runt 20-25 euro nu tror jag. kanns bra;)

22 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback