Familjehistoria

Läste nyss min lillebrors bok om sig själv och sin familj som han skrev när han var 12 år, alltså för ungefär två år sedan. Bästa citatet från den boken:
   "Min farfarsfar var knäckt men han var aldrig med i krig." Tänk vad lite felstavning kan ställa till det.

Nice matkväll med Lisa, Matilda var tyvärr sjuk. åt Köttfärsmackor med chilisås och ost som man värmer i ugnen och sallad. Åt chokladpudding tills vi nästan spydde och kom överens om att det inte är jättebra att äta två portioner chokladpudding var. Men svullar man så svullar man.

Nu är jag så trött att jag måste gå och lägga mig.... Klockan må ha dragits tillbaka en timme men min kropp går efter gamla tiden. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback