Finfin kräftskiva

Var igår på Villes och Anders mycket trevliga kräftskiva. Många människor man inte kände och många människor man visste vilka de var men egentligen aldrig pratat med. Eftersom mina forna classmates drog ganska tidigt så kände jag knappt ngn efter ett tag... hehe. Det gjorde dock inte så mycket. Hamnade i diskussion med Joel som erbjöd sig att skaffa jobb till mig i Skottland om jag ville. Skulle bara höra av mig när jag kände för det, känns bra. Han hade själv varit där ett halvår och sa att det inte var några problem med vare sig boende eller jobb så man får väl lita på det..;)
   Pratade även med Pierre och också det var trevligt. Mkt dans också så kvällen var väldigt lyckad. inte jättebra musik hela tiden dock men det får man väl ta... Man kan ju inte få allt.

   Idag löshoppade vi hästarna men jag körde bara med en av mina. vill inte riskera att Tårtan bryter alla ben hon har nu när hon snart ska åka "hem" och eftersom hon aldrig blivit löshoppad förut så kändes det dom om det mycket väl skulle kunna hända. Kolan är ju inte i form så det blev bara Pingu "snabbare än vinden nu när han är klippt" Star som fick flyga över hindrena. Hoppade fint men fuskade ibland. Men han vore ju inte Pingu om han inte gjorde det.:)

Fuerteventura eller London? Hur ska vi göra Hanna??

Kommentarer
Postat av: Anonym

nån som kan tipsa mig om vad jag ska blogga om? Utmaningar kanske? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback