Fuerteventura here we come!

Nu. Är. Det. Defenitivt. Den 1 november klockan 15.15 går Hannas och mitt plan från Arlanda och styr kosan mot Puerto del Rosario (Fuerteventura). Okej med en restid på ca 24 timmar så förstår väl alla att det ingår mellanlandningar och byten av plan i både Barcelona och Madrid men det är det värt eftersom en tur och retur biljett då inte ens gick på 5000 spänn... Mkt billigare än 11 000 plus som alla andra resor dit verkade kosta.
   Hem kommer jag igen den 16 december, eller egentligen den 17 tror jag men då ensam. Hur jag nu ska klara det utan att åka vilse.. Aja det ordnar sig. Är iaf väldigt pepp just nu och svävar någonstanns uppe i taket... Haha att man kan bli hög på att lyckas genomföra en flygbiljettsbeställning (nästan..) helt själv.=D

   Så har ni vägarna förbi Fuerteventura (vad nu staden hette som vi ska bo i) så hälsa gärna på!! Jag ligger på stranden och glassar med en drink i handen. Eller sliter häcken av mig på det ställe vi förhoppningsvis på jobb på.. Tror det blir ett minne för livet i alla fall!

Yes vi är på väg!

Kommentarer
Postat av: L

kwiii. bumbibaby!!!=)

2006-10-18 @ 15:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback